کد خبر: ۷۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 05 August 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ۱۴ هزار دانش آموز مستعد البرز در قالب طرحی ویژه استعدادیابی ورزشی شدند.

رضا گل محمدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این طرح در قالب یک همکاری مشترک میان اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به انجام رسید و از این تعداد ۲ هزارنفر به مرحله دوم این طرح راه یافته اند.

وی افزود: این افراد در رشته های المپیکی و براساس طرح آمایش سرزمینی شناسایی و انتخاب شده اند و قرار است از طریق هیئت های ورزشی و با بهره گیری از مربیان مجرب تحت آموزش قرار گیرند.

گل محمدی ادامه داد: تعدد قومیت ها در البرز فرصت مغتنمی است تا البرز در رشته های بسیاری حرف برای گفتن داشته باشد لذا تلاش کرده ایم با اولویت دادن به ورزش های پرمدال و موفق استان استعدادهای موجود را شناسایی و به مسیر آموزش هدایت کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با بیان اینکه اجرای این طرح در سطح کشور کم نظیر است، گفت: البرز همواره در کسب افتخارات ملی و مدال آوری برای این کشور سهمی ویژه داشته است و اجرای این طرح کمک می کند تا این روند در سالهای آینده ادامه یابد و این استان در بحث مدال آوری به جایگاه بهتری در کشور برسد.

طرح مباحث مهم در جلسه شورای عالی ورزش البرز

گل محمدی به نشست شورای عالی ورزش در روز شنبه اشاره کرد و گفت: در این نشست که با حضور استاندار البرز و معاون وزیر ورزش برگزار می شود موضوعات مهمی چون هدایت یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی برای توسعه ورزش، فراهم کردن بستر لازم برای تقویت تیم های لیگی البرز و ایجاد صندوق حمایت از قهرمانان و مدال آوران مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حل عقب ماندگی های ورزش استان نیاز به همراهی همه دستگاه های اجرایی دارد، گفت: برگزاری جلسات شورای عالی ورزش کمک می کند تا ظرفیت های موجود در ورزش استان در یک مسیر درست حرکت کند ضمن آنکه دستگاه های مختلف در جریان مشکلات موجود در ورزش قرار می گیرند و می توان از ظرفیت های آنها برای کاهش کمبودها بهره گرفت.

وی در پایان افزود: مسئولان ارشد استان نگاه ویژه ای به رفع محرومیت های ورزش دارند و می توان در این فضای مثبت گره های ورزش البرز را در زمان کوتاه تری باز کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار