با پیگیری های صورت گرفته مسؤلان استان و تلاش استاندار ، اردوهای تیم ملی هندبال در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: ۷۴۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 06 May 2019

رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : تمام ابزارها، اهرم‌ها و برنامه‌ریزی لازم برای مقابله با کاهش تنش درمسابقات هندبال کشور انجام شده است.

 

 علیرضا پاکدل اظهار داشت : تمام ابزارها ، اهرم‌ها و برنامه‌ریزی لازم برای مقابله با کاهش تنش درمسابقات هندبال کشور انجام شده است و امیدواریم با همکاری باشگاه‌ها و مسؤولان استان‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر، حواشی همچون اتفاقات سال گذشته هیچگاه تکرار نشود.

 

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: بخشی از مسؤولیت کاهش حواشی در مسابقات برعهده فدراسیون است که برنامه‌ریزی‌های لازم با آن مقابله خواهیم کرد، البته بخش دیگر مسؤولیت برعهده باشگاه‌های حاضر در مسابقات و مسؤولان استان‌های میزبان و شورای تامین آن استان‌ها است و امیدواریم آن‌ها نیز با تمام توان برای از بین بردن تنش‌ها در مسابقات برنامه‌ریزی کنند.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از ورزش‌های سالنی شاهد بروز حواشی در مسابقات خود هستند، گفت : این مساله مختص رشته ورزشی هندبال نیست، از طرفی رشته ورزشی هندبال با توجه به ماهیت خاص خود که پرتنش و درگیرانه انجام می‌شود، استعداد بیشتری برای بروز حواشی را دارد.

 

پاکدل با اشاره به سایر برنامه‌های مهم فدراسیون هندبال در سال پیش‌رو، گفت: برنامه جامع استعدادیابی هندبال کشور، مهمترین و اساسی‌ترین برنامه فدراسیون هندبال کشور در سال‌جاری است و با کمک این برنامه قصد داریم استعدادهای رشته ورزشی هندبال در سراسر کشور را شناسایی کرده و در رشد و پرورش آن‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

 

وی یادآور شد: به کمک این برنامه در طول چند سال می‌توانیم خلاء موجود بعد از ستاره‌های سابق رده بزرگسالان تیم ملی کشور را پر کرده و شاهد حضور نسل جدیدی از ستاره‌های هندبال در سطح کشور باشیم.

 

رئیس فدراسیون هندبال کشور با اعلام رضایت از امکان و تجهیزات هندبال استان کرمانشاه، گفت: با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در استان کرمانشاه در اختیار ورزش هندبال قرار دارد و همچنین علاقه استاندار و مسؤولان ورزش استان کرمانشاه به امر توسعه ورزش، در صورت فراهم بودن شرایط، اردوهای رده‌های سنی مختلف را در این استان برگزار خواهیم کرد.

 

وی یادآرو شد: فدراسیون هندبال توجه خاصی به استان کرمانشاه دارد و امیدواریم با برگزاری اردوهای تیم ملی در این استان به رشد هندبال استان و کشور کمک کنیم.

 

پاکدل همچنین در خصوص برگزاری مجمع انتخابات هیأت هندبال استان کرمانشاه نیز، یادآور شد: با عنایت به قانون برگزاری مجامع هیأت‌های ورزشی استان‌های کشور و اخذ نصف به علاوه یک رای از مجموع آرای اخیر مجمع برای احراز پست ریاست هیأت، هیچ یک از کاندیدا نتوانست این شرایط را کسب کنند و با توجه به اهمیت این مساله در آینده نزدیک این مجمع مجددا با هدف انتخاب ریاست هیأت هندبال استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار