مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:
در حاشیه بیست و ششمین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور، کرمانشاه استان برتر در حوزه فعالیت های فرهنگی شد.
کد خبر: ۸۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 22 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از  اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، سلیمان محبی گفت: کاروان ورزش دانش آموزی دختران استان کرمانشاه در بیست و ششمین دوره مسابقه های ورزشی قهرمانی مدارس کشور توانست در بخش فرهنگی این دوره از رقابت ها بیشترین امتیاز را کسب کرده و رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: میزبانی و برگزاری نماز جماعت، شرکت در برنامه های تفریحی و گردشگری، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و معرفی فرهنگی استان و حضور فعال در جنگ شبانه و مسابقه های فرهنگی از جمله معیارهای انتخاب استان در این دوره از مسابقه ها بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی با موضوع آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و نظم و انظباط گروهی و حجاب و عفاف از دیگر عواملی بود که باعث شد کرمانشاه امتیازهایی مناسبی را در این بخش کسب نمایند.

گفتنی است در کنار استان کرمانشاه، استان های اصفهان، فارس و خراسان رضوی نیز توانستند در حوزه فعالیت های فرهنگی عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار