تاجگردون در جمع قشقایی ها :
تاجگردون گفت : ار امروز تا دوماه تا انتخابات به عنوان نماینده باید کار و تلاش کنم تا زندگی شما خوب شود امروز عرص کنم اگر موتور خاموش شود تا سال ها این موتور روشن نمی شود نهایت اینکه ماشین در دنده می گزارند و هلش می دهند پس اجازه ندهید خاموش شود موتور توسعه و رشد این شهر را
کد خبر: ۸۰۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 19 December 2019

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در همایش طایفه ارخلو گفت : این طایفه همیشه در کل قشقایی بوده و تشکر میکنم که در دوره گذشته از فرزند خود حمایت کردند.
غلام رضا تاجگردون افزود : هنوز دوماه مانده به زمان انتخابات برای صحبت متقابل ضرورت دارد این جلسات تشکیل شود همه به این موضوعات فکر میکنند
تاجگردون با اشاره به اینکه دوماه تا انتخابات باقی مانده است افزود : این جلسات ضررورت دارد تا تشکیل شود و امروز فرزند شما پس از دو دوره نمایندگی در جمع شما  حضور دارد تا حرف هایش را بشنوید و حرفهایتان را بشنود که این یک حسن دارد که همه مردم پیر و جوان بدانند در سرنوشتشان مشارکت دارند که مهم ترین دلیل این نشست ها همین است.
نماینده مردم گچساران و باشت گفت : مشارکت مردم در اداره حکومت در یک انتخابات تجلی پیدا میکند و مهمترین نقش و اثر این نوع مشارکت همین است که تجلی حضور را در این طایفه ارخلو دیدیم.
تاجگردون ادامه داد : قشقایی های عزیز امروز در بحث انتخابات همه حرف ها زده می شود نقدها و عملکردها گفته می شود ان چه مهم است این است که منجر به نیجه خوب شود یعنی در پس انتخابتان یک نتیجه خوب داشته باشد مردم عزیز رای دادن یعنی تعیین سرنوشت.
تاجگردون ادامه داد : ما بایک جماعتی روبه رو می شویم که از دل های ساده مردم و فشار زندگی مردم می خواهند بار خودشان را ببندند و از هر روشی استفاده می کنند تا دل مردم را بلرزانند،دولت ضعف دارد ،نظام ضعف دارد مردم ناراحتند یا هر چیز دیگری برای یک دستمالی قیصری را به آتش می زنند و رای مردم را ۴ سالی یک بار می خواهند محله لبنان و سادات را هر ۴ سالی یک بار می خواهند آن هم برای شناسنامه اشان!می دانند که تبعیض فقز و فشار بر مردم سختی معیشت زندگی بیکاری جوانان و ده ها دلیل دیگر بر گرده خانواده های مستضعف سنگینی می کند و خودشان بهتر از هر کسی دلیل آن را می دانند .فشار بر دل مردم مزه ندارد مهم اینست که شما چگونه بتوانید به مردم امید بدهید و چگونه بتوانید به مردم نشان بدهید که آینده بهتری داشته باشند و وقتی می بینند قشقایی ها که فرزند خودشان را که هیچ کاری برای آنها نکرده و هیچ منتی هم بر آنها ندارند رهایش نمی کنند و به جای اینکه این را یک حسن بدانند سازشان را می زنند که چگونه این اختلاف را ایجاد کنند و قشقایی خیلی عاقل تر از این حرفهاست که بخواهد در دام این افراد فرصت طلب بیفتند .قشقایی های شهر که قسمت زیادی از زندگی من و خانواده ام هم زیستی با این افراد است جزءوجودی این شهر هستند ودر جایی صحبت کردم که در کوچه ای زندگی می کنم که از ۸ همسایه آن ۶ تای آن قشقایی هستند که از همین جمله من سواستفاده کردند و گفتند :آیا شما از ۸ پست ۶ پست به آنها می دهید؟احتمالا شما که همسایه ترک ها نبودید پس هیچ پستی به قشقایی ها نمی دهید!
وی افزود: به حضور شما عرض کنم با تمامی این تفاسیر و نقدها انتخاب باید شود امروز قشقایی ها که اعلام امادگی می کنند یعنی اینکه هیچ کس قرار نیست با اجبار رای بدهد. مهم این است با اگاهی کامل رای دهند مخالفین بنده این روزها تهمت می زنند بهتر می دانند گچساران امروز با هشت سال قبل تفاوت زیاد دارد گرچه نقدها وجود دارد من به عنوان نماینده مجلس اگر ببینم کسی بهتر می تواند فرمان بهتر بگیر خیانت کردم که حمایت نکنم ازش قائدتا نباید خودم برجامعه تحمیل کنم کسانی که این روز هر شعار درمیارند شعار جدیدم منتظرم دوستان شعارشان تما بشود باز باران شعار قبلیم بود برای خدمت بیشتر بود در ادامه تعریف خواهم کرد ولی دوستان هر شب متناسب با حضور یک شعار می گویند .
این نماینده مجلس ادامه داد : ابتدا شعار دادند عبور از تاجگردون یعنی عبور ازکارهای من دیدند فایده ندارد ، اخیر شعار ضد تبعیض دادن با شعار پوسیده که شما خوردید و کنار رفتید و مردم کنارتان گذاشتند نمی توانید موفق باشید سکان به کسی نمی دهیم که نمی توانند و امتحان بد پس داده اند.
تاجگردون گفت : قشقایی حسن توجه به من دارند برخلاف اینکه کاری برایشان نکردم ولی می خواهند اختلاف بیندارند قشقایی های شهر من اعلام کردند همزیستی خوبی داریم . قشقایی جز وجودی این شهر است چرا انها را به عنوان یک چیز جزء تلقی می کنید در کوچه ای زندگی میکنم که از هشت همسایه شش تا ترک زبان است.
وی ادامه داد : این بزرگان چه احتیاجی به من دارند که جلسه تشکیل دهند ولی خودشان می دانند احساس وجود می کنند این معامله نیست قراردادی نبستیم اگر عقدی بین ما باشد این روی کاغذ ننوشتیم انگشت نزدیم یک چیز است برای ما مهمترراست و ان ابرو بین تاجگرددن و قشقایی است. این بی صداقتی است حرفی به قشقایی بزنم و عمل نکنم.
تاجگردون گفت : به عنوان یک فرد سیاسی می گویم هر عقد نامه ای در پستو نوشته و امضا شود به جز خیانت چیزی به همراه ندارد .شک نکنید ان کس که شما میخواهید میرود مجلس.
تاجگردون گفت : خیلی راحت و بی پروا و حیا و شرم هم دیگر نیست و یه روز قایمکی می گفتند و امروز علنی می گویند ما چند نفر جمع شدیم به چند تا رای بدهیم رای ها را بشکنیم تا فلانی (تاج گردون) بالا نرود خوب قرار است چه کسی بالا برود خودتان هم نمی دانید و ما مشخص است که چه کسی می خواهد بالا برود و شک هم نکنید همان کسی که می خواهید بالا خواهد رفت و سر و صدا می شود اما این صبح همانند سایر صبح هاست فقط گنجشک ها زیاد سر و صدا می کنند .آنان که ما لانه بهشان دادیم و تخمشان را در جای دیگر گذاشتند ما کبابشان نخواهیم کرد خودشان کباب خواهند شد.
وی افزود : نمی گویم شعار زنده باد مخالف من این ها که اینچنین هستند اخر صف و به ته دره خواهند افتاد ما دشت هموار داریم همه در یک سینه جا داریم و همه در مسیر توسعه قرار می گیریم.
تاجگردون ادامه داد : ما لر و ترک ، قشقایی تمامی طوایف ، ریشه از کودک تا مفاخر قشقایی تاجگردون همچنان در گذشته است فرزند لر که باوی باشد پشت شماست علی رغم صعف ها هرجا دیدید باید تذکر بدهید که صورت بدون اخم من را دیدید همچتان در خدمت قشقایی ها هستم و خواهم بود.
تاجگردون گفت : ار امروز تا دوماه تا انتخابات به عنوان نماینده باید کار و تلاش کنم تا زندگی شما خوب شود امروز عرص کنم اگر موتور خاموش شود تا سال ها این موتور روشن نمی شود  نهایت اینکه ماشین در دنده می گزارند و هلش می دهند پس اجازه ندهید خاموش شود موتور توسعه و رشد این شهر را
تاجگردون در پایان گفت : این پروژه های شهر لرو ترک نمی شناسد این ابها بر زمین ترک و لر می اید پس کاری نکنیم موتور خاموش شود و دیگر اب نیاید گول حرفها را نخورید این عزت که نصیبتان شده از دست ندهید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار