رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: اکران اختصاصی فیلم «شعله‌ور» باحضور «بهمن پرورش» غواص نامدار کرمانشاهی بازیگر آن، در سینما آزادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 08 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،افشین آزادی، اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، آئین تجلیل از «بهمن پرورش» غواص نامدار کرمانشاهی به همراه اکران اختصاصی فیلم «شعله‌ور» با بازی این اسطوره و امین حیایی ظهر روز گذشته (جمعه، 18 بهمن‌ماه) با حضور پراشتیاق مردم فرهنگ دوست، در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد.

وی در خصوص این اسطوره جوانمردی، ادامه داد: بهمن پرورش از غواصان به‌نام کشور است که در طول دهه‌های اخیر نقش حیاتی و حساسی در نجات بسیاری از شهروندان در جای جای کشور داشته است، این در حالی است که وی در انجام ماموریت‌های خویش در نجات شهروندان بدون هیچگونه دریافت حق‌الزحمه و پاداش، خدمات شایسته‌ای را در بین اقوام گوناگون به سرانجام رسانده است.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به تقدیر از مدیر موفق و جوان انقلابی کرمانشاه، تصریح کرد: همزمان با آئین تجلیل بهمن پرورش غواص نامدار کرمانشاهی، محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی استان که موفق به ثبت فروش گیشه سینما آزادی کرمانشاه به ردیف سینماهای پرفروش کشور شده است، مورد تقدیر قرار گرفت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار