کد خبر: ۸۲۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ 09 February 2020
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار دوری رسانه‌های محلی از جنجال آفرینی شد و گفت: خبرنگاران گره گشایی از مشکلات مردم را برای خود اولویت بدانند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست با هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انتظار می‌رود رسانه‌های این استان برای حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مشارکت بیش از پیش در انتخابات دوم اسفندماه و حفظ آرامش و امنیت در این انتخابات تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه جنجال آفرینی توسط رسانه‌ها پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: ضروری است معیارهای انتخاب یک نماینده انقلابی از جمله ندوختن جیب، ساده زیستی، مردمی بودن و متعهد به نظام و ارزش‌های دینی توسط رسانه‌ها برای مردم تبیین و تشریح شود.
حسینی ابراز کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های دشمنان سیاه نمایی خدمات  40 ساله نظام و انقلاب است و به نوعی دستاوردهای انقلاب را شکست و شکست‌های خود را موفقیت جلوه می‌دهد تا تعهد مردم نسبت به انقلاب اسلامی کم رنگ و به نوعی ناامیدی حاکم شود.
وی خواستار امیدآفرینی توسط رسانه‌های محلی شد و افزود: رسانه باید مروج فرهنگ «خواستن، توانستن است»، باشد و به نوعی تقویت کنند راهبرد ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و دشمنان باشد.
امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نباید نسبت به پیگیری و مشکلات مردم بی تفاوت باشند و مشکلات را بدون کم و کاست و با در نظر گرفتن مصلحت، حکمت، مصالح نظام و مردم به مدیران دستگاه‌های اجرایی انتقال دهند تا موضوع بررسی و برطرف شود.
حسینی با اشاره به اینکه زبان رسانه در طول تاریخ موثر بوده و آثار مثبت و منفی به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: در صورتی رسانه با حفظ امانت و تعهد به درستی به مسائل بپردازد و به موقع مردم و مسئولان را از مسائل و مشکلات آگاه کند، مصالح دولت و ملت در مسیر صحیح قرار می‌گیرد و بدون شک مردم و نظام کمتر ضرر می‌کنند.
وی ادامه داد: اگر مردم و مسئولان به موقع بدانند و به موقع تصمیم بگیرند خیلی از ضررها دفع می‌شود و رسانه‌های متعهد قبل و بعد از انقلاب برای رشد و شکوفایی تلاش کردند و البته قلم رسانه انقلابی همچون مجاهدان راه حق اثر گذار است.
حسینی اظهار داشت: میدان بسیاری از جنگ‌های امروزی، جنگ رسانه‌ای است و هزینه‌های بسیار سنگینی در این مسیر متحمل شده‌ایم  و جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن را رسانه انقلابی باید خنثی کند.
وی با بیان اینکه تقویت فعالیت‌های مذهبی و مساجد به عنوان یک اولویت در دستور کار است، ابراز کرد: در این رسانه تاکنون در برخی از مساجد در مناطق مختلف حضور پیدا کرده و از نزدیک مسائل و موراد مختلفی را بررسی کرده‌ایم.
حسینی با بیان اینکه سرکشی از مناطق مختلف بویژه مناطق دور افتاده و محروم ادامه دارد، گفت: خدمات رسانی به برخی روستاهای زیر 10 خانوار و سخت گذر به دلیل بالا بودن هزینه خدمات دهی بسیار سخت بوده که باید برنامه تجمیع روستاها در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.
فعالیت 143 رسانه در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تعداد رسانه‌های این استان را 143 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 123 رسانه محلی و 20 رسانه نیز خبرگزاری و نمایندگی رسانه‌های کشوری است.
سروان فخرالدین رضایی افزود: بدون نگاه به برخی مسائل حاشیه‌ای سعی بر ارتباط و تعامل سازنده با تمامی رسانه‌های فعال در استان داشته‌ایم و با هدف تقویت این حوزه تاکنون برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقات فرهنگی- ورزشی و جشنواره‌های اجرایی شده است.
وی با تاکید بر اینکه قدرت تاثیرگذاری رسانه‌های این استان انکار ناپذیر است، ادامه داد: گاهی برخی افراد غیر متخصص به دلیل تاثیرگذاری حوزه خبر وارد این عرصه می‌شوند و در واقع حاشیه‌های را نیز به همراه دارد که فعالیت خبرنگاران حرفه‌ای را نیز تحت شعاع قرار می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
رسانه فقط تابناک بخدا بقیه ........آزادی ازبهمئی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار