کد خبر: ۸۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 24 August 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: با بهره‌‍برداری از سالن شش هزار نفری کرج قابلیت های میزبانی البرز از رویداد های بین المللی ورزشی داخل سالن افزایش می یابد.

رضا گل محمدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: روند احداث سالن شش هزار نفری کرج به خوبی پیش می رود و این امیدواری را داریم تا این پروژه ملی یک سال زودتر از موعد مقرر یعنی در طول ۱۸ ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: باتوجه به روند اجرایی این طرح بزرگ ملی و در صورتی که اعتبارات مصوب به موقع تزریق شود در بهمن ماه سال آتی شاهد افتتاح این سالن بزرگ ورزشی چند منظوره خواهیم بود.

گل محمدی با بیان اینکه مجموع اعتبار اختصاص یافته به این طرح ملی از منابع مختلف به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است، گفت: امیدوارم با توجه به جدیتی که وزارت ورزش و مجموع استان به اتمام این پروژه دارد شاهد افتتاح آن در زمان مقرر باشیم.

وی ادامه داد: البرز این قابلیت را دارد تا با بهره برداری از سالن شش هزار نفری کرج میزبان رویدادهای مهمی در سطح بین المللی باشد و به طور حتم نقش آفرینی این استان پس از افتتاح آن پررنگ تر از گذشته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به احداث ۳۵ فضای ورزشی از سوی شهرداری های مختلف استان گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری مختلف همراهی خوبی با ورزش استان دارند و به عنوان بازویی توانا به یاری ورزش استان آمده اند تا محرومیت های این بخش کاهش پیدا کند.

گل محمدی مجموع اعتبار اختصاص داده شده برای احداث این فضاهای ورزشی را ۱۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امیدوارم با ورود این فضاهای ورزشی به چرخه بهره برداری نیازهای البرز از حیث سرانه فضاهای ورزشی کم شود.

وی در پایان افزود: البرز از محروم ترین استان های کشور در بحث فضاهای ورزشی است و نیاز است در یک همکاری مشترک میان ارگان های مختلف در جهت کمرنگ کردن آنها گام برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار