کد خبر: ۸۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 30 August 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در در جشنواره خانوادگی "ورزش برای همه"، وجود قومیت‌های مختلف در البرز را یک موهبت برای این استان دانست.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در جشنواره خانوادگی "ورزش برای همه"، دقایقی کوتاه به معرفی این استان و بخشی از دستاوردها و پتانسیل‌های آن پرداخت.

گل محمدی در ابتدا با اشاره به این که البرز یکی از جوانترین استان‌های کشور است اظهار کرد: استان البرز 3 درصد از خاک ایران عزیز را به خود اختصاص داده و بسیار مفتخریم که علاوه بر جوان بودن، قومیت‌های مختلفی از سراسر کشور را نیز در دل خود جای داده است.

وی افزود: وجود این قومیت‌های مختلف موهبتی برای ماست و به درستی که لقب " ایران کوچک " در خصوص استان البرز صدق می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ابراز خرسندی از اجرای برنامه‌های جذاب توسط این اداره کل در جشنواره گفت: بسیار خرسندیم که زمانی به ما اختصاص داده شد تا بتوانی بخشی از توانایی‌های ورزش و جوانان استان البرز را به نمایش گذاشته و به عموم مردم معرفی کنیم.

وی با تاکید بر این که استان البرز در بخش ورزش همگانی یکی از سرآمدان کشور است، گفت: با این که البرز سی و یکمین استان کشور است و تنها 4 سال از تأسیس آن می‌گذرد ولی توانسته در زمینه‌های مختلف ورزش همگانی و ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ضمن معرفی استعدادها و ستاره‌های ورزشی به کشور، دستاوردهای بزرگی را کسب کند و همواره جزو استان‌های پیشرو کشور باشد.

وی در پایان به جاذبه‌های زیست محیطی و اقلیمی منحصر به فرد البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز دارای جاذبه‌های بسیار زیبایی است که بر توسعه و رشد ورزش نیز اثر گذاشته است. برای نمونه در فاصله‌ای کمتر از 40 کیلومتر، ما به صورت خدادادی شرایط فعالیت اسکی روی برف و اسکی روی آب را به طور همزمان داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار