مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به فعالیت ۲۱۳ واحد تأسیسات گردشگری در استان، گفت: نظارت بر تأسیسات گردشگری ایلام تشدید می شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 10 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: با توجه به تعطیلات خردادماه و نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی و سایر تأسیسات رفاهی بین راهی در شبکه راه‌های استان و مسیرهای گردشگری تشدید می‌شود.

وی افزود: هدف از این نظارت های مشارکتی استان ارائه خدمات مطلوب و بدون ایراد با رعایت پروتکل های بهداشتی  به مسافران و گردشگران تابستانی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام تصریح کرد: برای سفرهای تابستانی کمیته ویژه نظارت بر بهره برداری از نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در رستوران‌ها و جایگاه‌های سوخت تشکیل شده است.

شنبه زاده ادامه داد: تمامی واحدهای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی وخدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در استان ایلام  حدود ۲۱۳ واحد تأسیسات گردشگری فعال هستند، گفت: از این تعداد ۱۱ هتل، ۵ واحد مهمان‌پذیر، ۶۶ واحد خانه مسافر، ۴۶ دفتر خدمات مسافرتی و ۱۷ مجتمع گردشگری، ۹ سفره خانه سنتی، ۱۲ مجتمع بین راهی، ۷ کمپینگ گردشگری و ۴۰  اقامتگاه بوم گردی در این استان وجود و با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران هستند./ح

 

مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار