کد خبر: ۸۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵ 03 September 2015

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه فردیس از محروم‌ترین نقاط ورزشی البرز محسوب می‌شود، گفت: احداث ۳ پروژه بزرگ ورزشی در سال آینده برای این شهرستان در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌شود اعتبار مناسبی برای بحث ورزش در نظر گرفته شود.

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به ملاقات‌های مردمی مسئولان در شهرستان‌های مختلف به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: فاصله میان مردم و مسئولان برای همیشه باید برداشته شود و مسئولان خود را خدمتگزار مردم بدانند.

وی با بیان اینکه بدون واسطه قرار گرفتن مردم در مقابل مسئولان از دیگر محسنات این ملاقات‌ها به شمار می‌رود، افزود: باید این رویه در تمام طول سال دنبال شود و مدیران همیشه در بطن جامعه حضور داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به مسائل و مشکلات بخش ورزش در شهرستان فردیس، خاطرنشان کرد: فردیس به سبب تراکم جمعیت یکی از محروم‌ترین نقاط ورزشی استان محسوب می‌شود که در دولت تدبیر و امید موفق به پیگیری برای احداث پروژه بزرگ ورزشی در این شهرستان شدیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم اعتبار مناسبی در بحث ورزش برای سال آینده در نظر گرفته شود، تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی که در این شهرستان دنبال می‌شود پروژه سالن 3 طبقه است که در عین حال 3 مجموعه ورزشی بوده و سالن سرپوشیده و استخر نیز از دیگر پروژه‌ها محسوب می‌شود.

گل‌محمدی گفت: مشکلات اداری برای اجرای طرح‌های ورزشی و تسریع در روند آن در شهرستان فردیس در جلسه‌ای مورد بررسی قرار گرفت تا این پروژه‌ها در سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه حجم ریالی بالایی نیاز دارد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح‌های ورزشی، تحولی اساسی در حوزه ورزش اتفاق می‌افتد و در این راستا سایر دستگاه‌ها نیز برای اجرای این پروژه‌ها مساعدت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه استفاده از بخش خصوصی در این زمینه در دستور کار قرار دارد، گفت: این بخش می‌تواند با توجه به حجم جمعیتی این منطقه بسیار مفید واقع شده و نسبت به احداث فضای ورزشی به شکل مشارکتی اقدام کند؛ در اینصورت واگذاری زمین از سوی اداره‌کل نیز بدون مشکل انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار