ارجمند گفت: در۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۲ بیمارجدید مبتلا به «کرونا» در شهرستان جهرم شناسایی شدند.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 28 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»، با اشاره به شناسایی ۴۲ مبتلای جدید بیماری «کرونا» در روز گذشته گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در جهرم شناسایی شد که پایین ترین سن در آنها سه و بالاترین سن نیز ۷۴ سال است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش آی سی یو، افزود: تعداد بیماران بستری در آی سی یو بیمارستان پیمانیه نیز در افزایشی دوباره به هشت نفر رسیده است.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیماری کرونا در شهرستانهای جهرم و خفر تا روز پنجشنبه ۶ شهریورماه، بیان کرد: تعداد بیماران کرونایی روز گذشته نیز افزایش داشت به طوری که با ابتلای ۴۲ نفر به این بیماری تعداد كل موارد مثبت به ۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

 

ارجمند ادامه داد: از این تعداد، ۲ هزار و ۱۱۶ بیمار مربوط به شهرستان جهرم و ۲۷۹ بیمار نیز مربوط به شهرستان خفر بوده و بیماران غیربومی مراجعه کننده به مراکز درمانی جهرم نیز ۲۴۴ نفر بوده اند.

 

وی به تعداد بیماران بخش های تابعه شهرستان جهرم نیز اشاره کرد و گفت: تعداد كل مبتلايان در بخش كرديان تا به امروز ۹۸ نفر و در بخش سيمكان نیز ۶۱ نفر بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به «کرونا» اشاره کرد که تعداد آنها تا امروز به هشت هزار و ۷۹۵ مورد رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲ هزار و ۴۸۴ بيمار تا کنون بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده است، گفت: همچنین آمار جدید تعداد بیماران موجود در قرنطینه، ۳۱۴ مورد گزارش شده که در حال گذراندن طول درمان خود در منزل هستند.

 

به گفته ارجمند تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم ۳۳ نفر بوده که از این تعداد، ۲۵ بیمار در بخش های عمومی و هشت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی از ترخیص ۲ بیمار جدید از بیمارستان خبر داد و با اشاره به فوتی های ناشی از «کرونا» تعداد آنها را ۶۹مورد عنوان کرد که در چند روز گذشته خوشبختانه شاهد مرگ بیماران نبوده ایم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان همچنان مردم را به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توصیه کرد و از آنها خواست تا برای مقابله و پیشگیری از بیماری «کرونا» از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

 

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار