امام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: همبستگی داخلی و دوری از خودخواهی و منفعت طلبی شخصی برای پیشرفت کشور و مقابله با دشمنان لازم است.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 05 September 2020

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز شنبه در دیدار با فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی، فرمانده حفاظت اطلاعات و جمعی از فرماندهان منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور افزود: صبر و استقامت، تقوا و وحدت ملی برای مبارزه با دشمنان و شکست آن ها لازم است.

وی بیان کرد: تفرقه و منفعت طلبی و کلاهبرداری داخلی منافع ملی را از بین می‌برد و دشمنان را برای نفوذ در کشور امیدوار می‌کند که اگر توجه به منافع عمومی و همدلی‌ها افزایش یابد، دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه رئیس جمهورهای آمریکا همه دارای یک سیاست و دیدگاه مشخص یعنی استکبار و استعمار هستند، تصریح‌ کرد: روحیه و ذات آن‌ها یکی است و همه به دنبال تحقق منافع خود بوده و هیچ دلسوزی نسبت به جوامع دیگر ندارند.

 امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دولت آمریکا و اسراییل نمی‌خواهد کشورهای جهان پیشرفت کنند، اظهارداشت: برای جلوگیری از پیشرفت جوامع همواره بهانه تراشی می‌کنند و تهدید به دلیل پیشرفت موشکی ایران را هم برای ترس از رشد نظامی ایران بیان‌کرده‌اند.

وی ادامه ‌داد: ارتش ایران در 40 سال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته و به صورت مستقل و بدون وابستگی به سران ظلم دنیا فعالیت خود را انجام می‌دهد و تا انجام تولیدات نظامی استقلال خود را حفظ کرده و دشمنان از اینکه ما به دیگر کشور ها تجهیزات نظامی بفروشیم ترسناک هستند.

وی به همراهی مسئولان کشور امارات با اسراییل اشاره‌ و اضافه کرد: بر اساس سفارش قرآن نباید یهودیان را دوست خود بگیریم و کسانی که چنین کاری را انجام دهند از نوع رفتار خود پشیمان خواهند شد.

آیت الله طباطبایی نژاد یادآور شد: زیر بار ظلم رفتن زندگی را سخت و باید مسئولان آن‌ها همیشه گوش به فرمان اسراییل باشند وگرنه مدیریت آن‌ها تغییر پیدا می‌کند.

در این مراسم فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور با اشاره به پیشرفت‌های این یگان گفت: تجهیزات نظامی پدافند هوایی به روز شده و با تلاش نیروهای نظامی و دانشگاهی 20 نوع سامانه در برد و ارتفاعات مختلف ساخته شده که برای حفاظت از حریم هوایی کارآمد است.

امیر سرتیپ علی حدادی سامانی افزود: امنیت هوایی کشور با تلاش پدافند هوایی امن است و دشمن با کوچکترین خطای خود بازخورد جدی را از این یگان هوایی خواهد گرفت.

وی  ادامه داد: دشمن همواره با بکارگیری ظرفیت‌های مختلف نظامی، رسانه ای، نرم و اقتصادی به دنبال ایجاد گرفتاری برای مردم و ناامیدی و براندازی نظام دارد اما صبر و مقاومت، پیشرفت و خودباوری ملت ایران موجب شکست توطئه های آن‌ها شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار