مدیر کل ورزش و جوانان البرز خبر داد
وی به این پرسش که چگونه به طرح های ورزشی شتاب بیشتری باید بخشید، در شرایطی که به دلیل نبود بودجه هیچ طرحی در دست اجرا نیست، پاسخ نگفته است.
کد خبر: ۹۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 07 September 2015

به گزارش تابناک – البرز: طی ماه های اخیر ورزش استان البرز آسیب های جدی را متحمل شده است.

نخستین و به طور قطع مهمترین آسیب مربوط به رفتن سایپا از البرز است. اتفاقی که در سکوت مطلق مدیران ارشد استان رخ داد و آنها تنها نظاره گر رخدادها و آسیب ها بودند.

اما چند ماه بعد، برخی از مسئولان وعده دادند که دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و گوام به میزبانی شهرستان کرج و ورزشگاه انقلاب برگزار خواهد شد.

میزبانی دیدارهای ملی برای هر استانی ارزشمند بوده و مدیران استانی تلاش می کنند حداقل میزبان یک دیدار ملی باشند.

در سال های اخیر به دلیل وجود ورزشگاه انقلاب کرج در استان البرز، تعدادی از دیدارهای تیم ملی فوتبال به میزبانی البرز برگزار شده است.

این بار نیز وعده داده شده بود که دیدار ایران و گوام در این ورزشگاه برگزار شود، اما این وعده عملی نخواهد شد.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این ارتباط گفته بود: ناهماهنگی‌های موجود در فدراسیون فوتبال عامل لغو بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران وگوام در کرج بود.

اما آسیب هایی که ورزش البرز در ماه های اخیر متحمل شده به همین جا ختم نمی شود. در هفته دولت صدها طرح کوچک و بزرگ در البرز تکمیل و به بهره برداری رسید، اما ورزشکاران و ورزش دوستان البرزی در این میان هیچ سهمی نداشتند.

پاسخ این پرسش که چرا در البرز هیچ طرح ورزشی طی هفته ای که به هفته سفر مسئولان استان البرز از این شهرستان به آن شهرستان برای افتتاح طرح ها لقب گرفته جالب و تعجب براگیز است.

رضا گل محمدی در اینباره به رسانه ها گفته بود: اداره کل ورزش و جوانان در هفته دولت هیچ پروژه ورزشی را به بهره برداری نخواهد رساند.

وی می گوید: متاسفانه تخصیص اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان در سال 94 به شش ماهه دوم موکول شده است به همین دلیل نتوانستیم در هفته دولت افتتاح پروژه ورزشی داشته باشیم.

حال این مدیر ورزشی در البرز از واقعیت تلخ دیگری خبر داده است.
گل محمدی گفته است:‌ متأسفانه برخی از شهرهای این استان فاقد امکانات ورزشی هستند و این بسیار نگران‌کننده است لذا باید براساس اولویت‌ها،‌ بسترهای فعالیت‌های ورزشی را در این گونه شهرها فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز همچنین خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا با شناسایی کمبودها مسیر توسعه ورزش در استان البرز شتاب بیشتری به خود بگیرد و بتوانیم در عرصه‌های مختلف ورزشی بدرخشیم.
وی به این پرسش که چگونه به طرح های ورزشی شتاب بیشتری باید بخشید، در شرایطی که به دلیل نبود بودجه هیچ طرحی در دست اجرا نیست، پاسخ نگفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار