با حضور مسوولان استانی و شهرستانی ۲۸ طرح عمرانی و خدماتی در بخش محروم دیشموک شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی و یا به بهربرداری رسید.
کد خبر: ۹۸۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 10 August 2021

۲۸ طرح عمرانی و خدماتی در دیشموک افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرمانده سپاه فتح، روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها اظهارداشت: از این تعداد  ۱۵ طرح با هزینه ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۳ طرح با اعتبار ۱۴۵  میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

حمید خرمدل بیان کرد: این طرح‌ها با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، مؤسسه بنیاد وفاق سبز علوی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی و شبکه بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی  اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، حمایت از زنان باردار توسط بنیاد علوی، اهدای جهیزیه به زوج های جوان و آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد و اجرای تفاهم نامه‌ای با مؤسسه بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در حوزه اشتغال را از دیگر برنامه ها این موسسات در دیشموک اعلام کرد.

مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی دیشموک گفت: رادیولوژی مرکز بستر درمانی دیشموک با مشارکت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان با همکاری بنیاد علوی به بهره برداری رسید.

اسفندیار مختاری افزود: در این راستا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای خرید آمبولانس شبکه بهداشت دیشموک اختصاص یافت.

وی با اشاره به اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان برای تجهیز خانه‌های بهداشت گفت: در این راستا نیز  ۸۰۰ مادر باردار تحت پوشش خدمات سلامت بنیاد علوی برای تامین بسته‌های مواد غذایی قرار گرفت.

مختاری اختصاص اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مرکز بهداشتی درمانی روستای دشتک، ساخت حسینیه شهید محمد حسین پذیرش افتتاح  ۱۰ مسجد را از برنامه ها و پروژه های بنیاد در بخش دیشموک اعلام کرد.

بخش دیشموک با بیش از ۲۳ هزار نفر جمعیت و ۷۸ روستای یکی از محروم ترین مناطق استان کهگیلویه وبویراحمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار