مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار داشت: معلمین عناصر اصلی تعلیم و تربیت هستند و زمانی می توانند وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند که دغدغه معیشت نداشته باشند.
کد خبر: ۹۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 23 September 2015

به گزارش تابناک کرمانشاه، سلیمان محبی در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید که در هنرستان صنایع شیمایی شهر کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه علمی کشور، اظهار داشت: اصلی ترین هدف آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت انسان های خلاق، اهل علم همراه با ارزش های دینی است و آموزش و پرورش برای رسیدن به این هدف باید از جنبه های مختلف مرود توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه هنوز پاداش بازنشستگان ما از سال گذشته تاکنون پرداخت نشده و حق التدریس معلمان نیز از سال 93 کامل پرداخت نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه به تورم 4 سال گذشته در کشور  اشاره و عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید بودجه آموزش و پرورش 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته اما مطالبات آموزش و پرورش کرمانشاه از سال 87 تا 92 نزدیک به 50 میلیارد تومان باقی مانده که باری بر دوش دولت است.

محبی در ادامه اظهار داشت:  معلمین عناصر اصلی تعلیم و تربیت هستند و زمانی می توانند وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند که دغدغه معیشت نداشته باشند.

وی گفت:  امروزه داش آموزان ما در برخی زمینه های تکنولوژی از معلمان خود پیشی گرفته اند، که تجهیز معلمین به علوم روز را می طلبد.

در پایان این مراسم دکتر محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید را قرائت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار