برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند
کد خبر: ۱۰۵۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲ 22 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 30/04/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
اعتراف زن سارق به 7 فقره سرقت منزل در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق زن سابقه‌دار و کشف 7 فقره سرقت منزل در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان محمودآباد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران "پاسگاه اهلم رستاق" با بررسی محل وقوع سرقت‌ها و همچنین بررسی‌های فنی و پلیسی، موفق به شناسایی یک سارق زن در این زمینه شدند، افزود: با هماهنگی قضائی، متهمه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به 7 فقره سرقت منازل اعتراف کرد وپس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسین زاده از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
---------------------
دستگیری 7 سارق و کشف 18 فقره سرقت در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 7 سارق و کشف 18 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز شهرستان نکا به اجرا درآمد.
وي هدف از اجراي اين طرح را افزايش ضريب امنيتي و ارتقاء احساس امنيت و پاسخ به مطالبات مردمي در حوزه برخورد با مخلان نظم و امنیت بیان کرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان نکا در اجرای اين طرح در 48 ساعت گذشته موفق به کشف18 فقره انواع سرقت از قبیل، 9 فقره سرقت اماکن خصوصی، 3 فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت، 3 فقره سرقت منزل و مغازه، 3 فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری 7 سارق حرفه ای و کشف مقادیر زیادی اجناس سرقتی در سطح شهرستان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصریح کرد: در اجرای همین طرح ماموران انتظامی موفق به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیری انواع مواد مخدر شدند.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه تعداد 8 نفر مجلوب تحت تعقیب دستگیر و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
-----------------------
سارق وسایل خودرو در "میاندورود" زمین گیر شد
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از دستگیری سارق تجهیزات داخل خودرو با 7 فقره سرقت در بخش گهرباران آن فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجید باقری" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت وسایل خودرو در سطح شهرستان و اطراف و شکایت شهروندان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی گهرباران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود : ماموران با اقدامات پلیسی به یک نفر از سارقان سابقه دار مشکوک و با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در منزلش به همراه اموال سرقتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: در همین راستا وسایل مسروقه خودرو کشف که متهم در تحقيقات مقدماتی پليس به سرقت 7فقره وسایل داخل خودرو در سطح شهرستان و اطراف اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ باقری خاطر نشان كرد: شهروندان خودرو خود را در پارکینگ های عمومی پارک کرده و از پارک نمودن اتومبیل خود در مکان های خلوت و تاریک خودداری کنند و موارد مشکوک را به پلیس 110 گزارش دهند.
-----------------------
کشف 23 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 23 فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در سطح آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمد زمان شالیکار" با اعلام این خبر، گفت: در 24 ساعت گذشته این طرح با هدف افزایش،آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.
وی با اشاره به کشف انواع مختلف سرقت شامل اماکن خصوصی و دولتی، منازل شخصی، قطعات داخل خودرو، دوچرخه و کابل برق، بیان داشت: کشف 23 فقره انواع سرقت از دستاوردهای این فرماندهی در این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار داشت در اجرای این طرح ، یک خودرو سرقتی کشف، 2 نفر از مخلان نظم و امنیت، 8 معتاد متجاهر و یک عامل توزیع مواد مخدر به همراه 2 کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ شالیکار در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.
------------------------
کشف 7هزار عدد قرص‌ ترامادول در فریدونکنار
فرمانده ‎انتظامي‌ شهرستان فریدونکنار از کشف 7 هزار عدد قرص ترامادول و 5 کیلوگرم انواع قرص های لاغری و چاقی غیرمجاز در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن هاشم پور" با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان فریدونکناردر پي دريافت خبري مبنی بر نگه داری و فروش قرص‌هاي غيرمجاز توسط فردی در واحد های صنفی بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.
وی با بيان اينكه پس از تحقيقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز شد، افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي قضائي از  واحد صنفی بازرسی که تعداد 7 هزار عدد قرص ترامادول و 5 کیلوگرم از انواع قرص های لاغری و چاقی غیر مجاز کشف در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی نیز پلمب شد.
--------------------------سلمان مهدوی خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار