احمدنبی رضایی قایقران بابلسری که برای کسب افتخاری دیگر به مجارستان رفته بود موفق به کسب مدال طلای جهان شد 
کد خبر: ۱۰۶۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ 04 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، احمدنبی رضایی قایقران بابلسری که برای کسب افتخاری دیگر به مجارستان رفته بود موفق به کسب مدال طلای جهان شد . 

یک مازندرانی در مسابقات کانو یک نفره قهرمان جهان شد
 

محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یکنفره ۵۰۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان صاحب مدال با ارزش طلا شد. 

یک مازندرانی در مسابقات کانو یک نفره قهرمان جهان شد
 

 مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان از صبح امروز ۱۳ شهریور در سگد مجارستان ادامه پیدا کرد. در ادامه رقابت‌ها محمدنبی رضایی در کانوی یکنفره ۵۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان به مصاف رقیبان رفت. 

یک مازندرانی در مسابقات کانو یک نفره قهرمان جهان شد
 

در این مسابقه رضایی با حریفانی از اوکراین، تونس، استرالیا، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، مجارستان، جمهوری چک، لهستان، کانادا، فرانسه، چین‌تایپه، مکزیک، لتونی، انگلیس، مولداوی، ازبکستان، سنگاپور، رومانی و آمریکا رو به رو شد و با زمان ۲۳:۳۰.۴۰ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و صاحب مدال با ارزش طلا شد، در این مسابقه قایقرانان اسپانیا و مجارستان به ترتیب دوم و سوم شدند. 

یک مازندرانی در مسابقات کانو یک نفره قهرمان جهان شد+ تصاویر
 

در ادامه رقابت‌ها محمدنبی رضایی در فینال A کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان به مصاف رقیبان رفت.

در این مسابقه رضایی با حریفانی از چین، لهستان، ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، مولداوی، مکزیک و جمهوری چک رو به رو شد و با زمان ۱:۵۲.۸۰ دقیقه در رده هشتم قرار گرفت. در این مسابقه قایقرانان چین، لهستان و ایتالیا به ترتیب اول تا سوم شدند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار