کد خبر: ۱۱۱۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 25 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه بیمه باید حتما معتبر و باارزش باشد، گفت: انتظار داریم که همانطور که به فساد اداری پرداخته می‌شود به فساد در حوزه سلامت توجه شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با سیدرضا کاظمی نیا مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران و معاونین، با بیان اینکه نگاه توحیدی می‌تواند انسان را از یاس نجات دهد، اظهار کرد: در حوزه سلامت اعتقادات می‌تواند به بیماران روحیه داده و در درمان موثر باشد.

وی امنیت و سلامت را دو نعمت بزرگ خداوند دانست و افزود: تا زمانی که سلامت سلب نشود انسان نه لذت آن را درک می‌کند و نه قدر می‌داند؛ چنانچه امنیت هم همین است، به همین اندازه کسانی که در این حوزه‌ها خدمت می‌کنند نیز برای جامعه مهم و ارزشمند هستند، پس نیروهای حوزه سلامت باید خودشان را سربازان خدا بدانند.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: کسی که نفس خود را گرامی بدارد خودش را حفظ می‌کند؛ به همین نسبت که خدمت در حوزه سلامت بهترین است فساد به همین نسبت خطر دوبرابری دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتظار داریم که همانطور که به فساد اداری پرداخته می‌شود به فساد در حوزه سلامت توجه شود و نگاه انسانی خیلی پررنگ باشد، طمع‌ورزی‌های مادی نباید در حوزه سلامت مشاهده شود.

این مسئول با بیان اینکه هزینه ویزیت و معاینه باید به هدیه تعبیر شود؛ تصریح کرد: پزشک نباید اجرت ویزیت بگیرد باید هدیه ویزیت بگیرد؛ انسان قیمت ندارد، نگاه‌های فرهنگی و معنوی اگر در کنار امر حرفه‌ای سلامت قرار بگیرد خدمت را از نظر حرف‌های پربارتر و گوارا می‌کند، انتظارمان هم این است که در کار درمان باکیفیت‌ترین خدمات و امکانات را ارائه دهید و در راستای ارزشمندتر کردن نگاه و بلندنظری با مجموعه خودتان عمل کنید.

وی با بیان اینکه خداوند صادق است و از صداقت خوشش می‌آید، تاکید کرد: بیمه باید حتما معتبر و باارزش باشد، نظرسنجی و به‌دست آوردن رضایت‌مندی آینه‌ای در خدمت مدیریت بیمارستان با هدف اطلاع از خروجی مجموعه است.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از تجهیز و مدرنیته کردن مجموعه‌ها، اعلام کرد: بهترین شاخص برای یک مسئول توجه به معیار عدالت در عملکرد اوست، رعایت ارزش‌های دینی و فرهنگی در محیط کار از مسئولیت‌های جدی مدیریت آن مجموعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان داشت: این ملت برای دینشان صدها برابر سلامتشان شهید و قربانی دادند، وجدانی و خدایی نیست که به دستاوردهای مجاهدت‌های این ملت دهن کجی و توهین شود، عمل به دستورات خدا و دین، رعایت تقوا از مسائل بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم، ما نیاز به مدیریت جامع داریم تا به همه ابعاد توجه کند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار