حمیدرضا‌گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر، دبیر کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی مازندران و عضو شورای نظارت و باز بینی شهرستان فریدونکنار، در دو نوبت جمعا به مدت شش ساعت به آموزش فراگیران در این کارگاه آموزشی پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 13 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، کارگاه آموزشی تئاتر در امامزاده عبدالله آمل برگزار شد
بر اساس این گزارش ، اردوی فرهنگی هنری دو روزه از 20الی21 مردادماه از سوی موسسه فرهنگی شهیدان رسولی شهرستان فریدونکنار و با همکاری کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران همراه با برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر، درمنطقه کوهستانی امام زاده عبدالله شهرستان آمل برگزار شد. 

برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر در امامزاده عبدالله آمل  


فاطمه صیادی مدیرموسسه فرهنگی شهیدان رسولی شهرستان فریدونکنار، گفت:

از سوی موسسه فرهنگی شهیدان رسولی شهرستان فریدونکنار و با همکاری کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران، اردوی فرهنگی هنری دو روزه از 20الی21 مردادماه درمنطقه کوهستانی امام زاده عبدالله شهرستان آمل برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر در امامزاده عبدالله آمل  


وی افزود: در این اردوی دو روزه، کارگاه آموزشی تئاتر با حضور 30 نفر از هنرجویان همراه با مربیان این موسسه در بخش های مختلف آموزشی، برگزار شد، که حمیدرضا‌گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر، دبیر کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی مازندران و عضو شورای نظارت و باز بینی شهرستان فریدونکنار، در دو نوبت جمعا به مدت شش ساعت به آموزش فراگیران در این کارگاه آموزشی پرداخت.
صیادی افزود: در نوبت اول این کارگاه آموزشی به سرفصل‌هایی در ارتباط با آشنایی تاریخچه ورود تئاتر به ایران، نمایشنامه‌نویسی در ایران، اخلاق در تئاتر پرداحته شد و در بخش دوم نیز در باره جنبه‌های نمایشی در بازی‌های محلی مازندران، بازیگری، حرکت، بیان، تمرکز و احساس مطالبی ارایه شد.
مدیر موسسه فرهنگی شهیدان رسولی با ارایه این مطلب که پس از ارایه مطالب در انتهای نوبت دوم کارگاه آموزشی، هنرجویان حاضر در کارگاه به ارایه روش‌های نمایشی پرداختند اظهار کرد: علاوه بر برگزاری این کار گاه آموزشی چندین برنامه نمایشی، فرهنگی، هنری و تربیتی نیز از سوی هنر جویان و مربیان درطول برگزاری این اردو به اجرا در آمد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار