کد خبر: ۳۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 06 May 2015
معاون عمرانی استانداری مازندران با اعلام اینکه شرکت توزیع برق مازندران پیگیر تغییر ساعت کار ادارات در فصل تابستان است، گفت: امیدواریم با هم‌دلی و هم‌افزایی بتوانیم خدمات درستی به مصرف‌کنندگان انرژی ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس ، علی نبیان پیش‌ از ظهر امروز در همایش مدیریت مصرف برق با رویکرد نقش صنایع در بهره‌برداری مطمئن که در قالب طرح صالحین در باشگاه برق مازندران برگزار شد، اظهار کرد: سالی که مزین به شعار هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت مطرح است همه بخش‌های جامعه برای تحقق منویات رهبری باید تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با تمام موانعی که ایجاد شده بود با کمک مسئولان واحدهای صنعتی، مصرف برق در مازندران مدیریت شد، افزود: سال گذشته حدود 25 درصد نسبت به سال 92 افزایش میزان مصرف برق در مازندران صورت گرفته بود.

نبیان با بیان اینکه اگر در مصرف انرژی مدیریت نشود مصرف‌کنندگان انرژی دچار چالش می‌شوند، تصریح کرد: مازندران، استان گردشگرپذیر است اگر در ایام تعطیل سال مصرف برق به صورت بهینه مدیریت نشود، دچار خاموشی می‌شویم.

وی به افزایش میزان سوخت بنزین در ایام تعطیلات نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: میزان مصرف سوخت بنزین سوپر در مازندران رشد چشم‌گیری داشت که نشان می‌دهد مسافران خاص به این استان سفر کردند.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته با توجه به افزایش مصرف برق در ایام تابستان مصرف‌کنندگان با خاموشی مواجه نبودند، خاطر‌نشان کرد: مدیریت به‌هنگام شرکت توزیع برق سبب خدمات‌رسانی مطلوب شد.

این مسئول همکاری مسئولان واحدهای صنعتی با شرکت توزیع برق را در مدیریت مصرف برق قابل‌تحسین دانست و ادامه داد: سال گذشته 102 مگاوات برق در زمان اوج مصرف توسط واحدهای صنعتی در مصرف مدیریت شد.

نبیان با تاکید بر اینکه با توجه به تحقق شعار سال مبنی بر هم‌دلی و هم‌زبانی مدیریت مصرف برق از سوی صنایع، ادارات و سازمان‌ها باید استمرار یابد، اظهار کرد: امسال اتفاقات خوبی در بخش تقویت برق مازندران در حال اجرا است که با پروژه منطقه سرخرود خدمات مناسب‌تری به مصرف‌کنندگان داده می‌شود.

وی توان بخش خصوصی را در کمک به بخش دولتی به ویژه در تولید برق موثر دانست و افزود: سال گذشته با همکاری بخش خصوصی در منطقه صنعتی بشل سوادکوه حدود 25 مگاوات برق وارد شد که مجموعه صنعتی تامین و مازاد آن به داخل منطقه جاری شد.

نبیان با اعلام اینکه شرکت توزیع برق مازندران پیگیر تغییر ساعت کار ادارات در فصل تابستان است، بیان کرد: امیدواریم با هم‌دلی و هم‌افزایی بتوانیم خدمات درستی به مصرف‌کنندگان برق بدهیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه استانداری آمادگی همکاری با بخش خصوصی را دارد، گفت: مازندران باید با دستان هم‌استانی‌ها ساخته شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار